Avatar billede betme Nybegynder
29. januar 2001 - 16:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Hvordan kan jeg fjerne de der adresseforslag der kommer automatisk frem når man begynder at skrive en adresse i Internet Explorer.
Avatar billede fikser Nybegynder
29. januar 2001 - 16:24 #1
Kontrolpanelet – Egenskaber for Internet  – Avanceret – Væk med flueben i Brug indbygget Autofuldførelse til Webadresser.

Men husk at hvis det er 4.0 så skal du have SP1 installeret og så hedder det kun  Autofuldførelse
Avatar billede snowball Novice
29. januar 2001 - 16:25 #2
Start IE --> Tools --> Internet Options --> Advanced --> Fjern krydset i Use inline autocomplete for web addresses !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
29. januar 2001 - 16:26 #3
hhhmm...for langsom ;)

Snowball
Avatar billede engrob Nybegynder
29. januar 2001 - 16:29 #4
Funktioner -> Internet-indstillinger -> (under oversigt) Ryd filer
Avatar billede engrob Nybegynder
29. januar 2001 - 16:30 #5
Hov, det hedder \'Ryd oversigt\'
Avatar billede eagleeye Praktikant
29. januar 2001 - 16:40 #6
Avatar billede jimsim Nybegynder
29. januar 2001 - 17:23 #7
Det er lidt mange point for sådan et spørgsmål... men du fik det da.
Men Fikser, det var da et meget godt byt, du gav ham 15p, og du fik 300 igen.
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2001 - 18:55 #8
Det må være snyd, som ny smider man ikke så mange point ud som ny på et sådan spørgsmål.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
31. januar 2001 - 10:10 #9
betme/fikser slettes.