Avatar billede ust Nybegynder
17. februar 2004 - 00:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lille lyd til pop-ups osv?

Jeg bruger et program, hvor jeg indimellem får beskeder fra andre der er online og der dukker et lille ikon op. Programmet kan indstilles så der også kommer en lille lyd, hvilket ville være fedt, for ofte ser jeg det slet ikke. Den beder mig browse min computer efter en lyd, men hvor skal jeg lede??? Ligger der ikke nogle små "ping"-agtige lyde et eller andet sted i en mappe I XP (pro) som jeg kan bruge? Eller kan jeg hente sådan en lyd på nettet? ..Jeg gider jo ligesom ikke have den spiller en hel mp3 hver gang jeg får besked?
Avatar billede schaefner Juniormester
17. februar 2004 - 00:32 #1
Windows/Media
Avatar billede ust Nybegynder
17. februar 2004 - 00:34 #2
Lidt mere detaljeret please! Hvor ligger den lille lyd? Hvilken mappe og hvad hedder den eller de?
Avatar billede schaefner Juniormester
17. februar 2004 - 00:36 #3
Gå først ind på dit C-drev. S¨å ind i mappen Windows og videre ind i mappen Media.
Avatar billede ust Nybegynder
17. februar 2004 - 00:49 #4
OK... leger lige med det og vender tilbage med points imorgen! Takker!
Avatar billede ust Nybegynder
17. februar 2004 - 00:52 #5
Ok..let nok..havde bare ikke selv lige tid og lyst til at finde ud af det! Pointene er dine...