Avatar billede gurkha Nybegynder
16. februar 2004 - 22:03 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke sende post mere

Hej experts...jeg kan ikke længere sende post via min adsl-konto. Den kommer med følgende fejl-meddelse, har prøvet at oprette en ny konto og sende til flere forskellige adresser...

http://www.sk-kano.dk/smtp-fejl.jpg

MVH Michael Jensen
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 22:12 #1
hej michael...

Et forsøg - tjek på din udbyders hjemmeside, om du har skrevet det rigtige ud for hhv. server til indgående post og server til udgående post..
I det hele taget tjek om du har skrevet oplysningerne helt rigtigt i indstillinger for konti (at du ikke er kommet til at skrive komma i stedet for punktum f.x.)
Avatar billede cdc Novice
16. februar 2004 - 22:15 #2
Har selv tdc og har ingen problemer. Men nogle gange kan det betale sig at gå indi egenskaber på konto lave en lille ændrig så anvend kigger frem igen, og ret tilbake og klik så ok. Ved ikke hvorfor, men den har virket for mig et par gange
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
17. februar 2004 - 10:44 #3
Hvis du kigger på fejlmeddelelsen, kan man se at du har indtastet din mailadresse som "Palle Jensen".
Det hedder dn mailadresse ikke, den hedder xxx@mail.dk (eller noget i den retning).

Du kan ændre dette ved at klikke på funktioner og derefter konti.
Vælg fanebladet post og dobbeltklik på din konto.

På fanebladet generelt kan du ændre din mailadresse til det rigtige.

Herefter vil det virke igen.
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
17. februar 2004 - 10:44 #4
Og ovenstående var selvfølgelig et svar
Avatar billede gurkha Nybegynder
02. marts 2004 - 21:47 #5
Det var faktisk /cdc som havde den rigtige løsning, så hvis du lægger et svar...

MVH Michael Jensen
Avatar billede sundguf28 Nybegynder
03. marts 2004 - 00:17 #6
Hej Michael.

Det var det faktisk ikke.

Du HAR skrevet din mailadresse forkert.
Avatar billede gurkha Nybegynder
03. marts 2004 - 21:34 #7
Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, men det hjalp ikke at rette mail-adressen -  så jeg blev nødt til at fjerne hele kontoen og indtaste den påny, så self kan i få ½ point hver.

MVH Michael Jensen
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2004 - 15:09 #8
lukketid???????????????????