Avatar billede soag Nybegynder
16. februar 2004 - 20:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Told på Omega Semaster ur?

Hej.
Hvor meget skal jeg beregne at betale i told, hvis jeg købet et brugt Omega Seamster us fra USA?
Avatar billede summer Mester
16. februar 2004 - 22:13 #1
Avatar billede soag Nybegynder
16. februar 2004 - 22:18 #2
Der står intet om Omega ure :)

Mit problem er egentlig også, at uret er brugt! Hvordan vil Told & Skat klare den? Jeg kan jo bare opgive at købs prisen er $200 i stedet for $800 - så har jeg sparet en del!

Hvordan gør de det? Har de en urmager til at vurdere alle urene, som skal fortoldes?
Avatar billede yian69 Nybegynder
17. februar 2004 - 00:33 #3
Når det har noget at, gøre med offentlig ydelse til told og skat, skal der fremvises en kvittering, eller anden dokumation, har du ikke den, opkræver de afgiften ved hjælp af, en gældene listepris de har liggende, på samme måde som forsikringsselskaberne gør!
Avatar billede soag Nybegynder
21. december 2004 - 13:01 #4
luk