Avatar billede cortex2k Nybegynder
16. februar 2004 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manuel installation af IIS

Hejsa Folkens

Sidder lige med et installationsproblem når jeg skal have IIS installeret. Når jeg vil installere denne fra min XP CD og vælger "Installere valgfrie Windows Komponenter", kommer der en fejlmeddelse at instalationsprogramet ikke kan åbne filen msmqocm.inf og det samme siger den hvis jeg vælger funktionen fra tilføj/fjern programmer. Da jeg helst vil undgå at installere XP igen prøvede jeg så at lede efter .CAB filer på XP CDén, hvilket jeg fandt IIS6.CAB af. Denne har jeg så pakket ud, men hvordan kan man installere IIS ad denne vej? eller kan det slet ikke lade sig gøre?
Avatar billede cortex2k Nybegynder
16. februar 2004 - 17:39 #1
Det skal lige siges at filen IIS6.CAB blev fundet på: C:\Documents and Settings\User\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Cd-brænding\I386 istedetfor på CDén
Avatar billede cortex2k Nybegynder
16. februar 2004 - 18:09 #2
Hehe hvilket så vil sige på CD én ;-)
Avatar billede cortex2k Nybegynder
17. februar 2004 - 06:53 #3
Lige meget, gen geninstallerede XP.. Lukker