Avatar billede gimp Nybegynder
16. februar 2004 - 15:21 Der er 1 kommentar

Nogle af mine film har fået parkinsons syge.

Nogle af mine film hopper konstant. Jeg har NIMO, DivX m.m. Lyden er fin og billedet er OK bortset fra rystelserne. Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
16. februar 2004 - 15:53 #1
Tjek lige følgende først:
1. Har de virket ordentligt førhen?
2. Virker de ordentligt på en anden comp?
3. Har du for nyligt installeret programmer m.m.???

Hvis svaret er 1 og/eller 3, kan du jo prøve at geninstallere al video software, hvilket virker nogle gange... Ellers må du prøve at afinstallere nye programmer...

Er svaret 2, bør du prøve andre afspilningsprogrammer, fx. dem på den anden comp...

Er svaret nej til alle tre muligheder, er det sandsynligvis filmen i sig selv som er af dårlig kvalitet...

S.R.