Avatar billede sorba Nybegynder
16. februar 2004 - 14:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne html-fil fra forms

Er der nogen der har prøvet at lukke en html-fil op via forms (ver. 6)? Jeg har forsøgt med host-kommandoen, men det er ikke særligt pænt.
Avatar billede teepee Nybegynder
17. februar 2004 - 09:30 #1
Prøv at se på denne:
Win_Api_Shell.WinExec
Avatar billede sorba Nybegynder
17. februar 2004 - 09:46 #2
Tak for hjælpen, men min formsversion kender ikke Win_Api_Shell.
Jeg har fundet ud af at DDE.App_Begin duer, men problemet er så bare at jeg ikke kan være sikker på at brugerens browser altid er placeret samme sted, og at det er internet explorer der bruges, så nu skal jeg finde en måde at søge det frem på først???