Avatar billede sdf Nybegynder
16. februar 2004 - 09:16 Der er 11 kommentarer

Partner søges til projekt

Projektet
Til nyt koncept med stort udviklingspotentiale indenfor prissammenligning søges hurtigst muligt en programmør, der skal stå for udviklingen af en database løsning . I første omgang vil du skulle foretage udviklingen og derefter indgå i den daglige drift og udviklinge af websitet. Udviklingen vil have et omfang af cirka 150-200 arbejdstimer forløbende over 2½ måned. og du vil blive kompenseret med en ejerandel af projektet alt efter dit indskud af arbejdskraft og evt. kapital. Nærmere detaljer omkring udviklingsopgaverne fås ved forespørgsel, da for meget af konceptet vil blive afsløret, hvis det blev skrevet direkte her.

Hidtil Status
Til dato foreligger der en færdigudviklet forretningsplan og arbejdsplaner indtil portalens lancering. Ligeledes er brugerkravene ’løst fastslået’. Projektet er sikret seed kapital på 100.000 kr.

Krav til dig
- Du skal være over 20 år.
- Være villig til at lægge det antal timer det tager at starte en ny virksomhed
- Have erfaring i databaseudvikling
- have bopæl i hovedstatsområdet(eller deromkring)
Avatar billede law2 Nybegynder
16. februar 2004 - 09:29 #1
Hejsa det lydder da spændende. Jeg har lige et par spørgsmål:

Hvor stort er jeres markedsføringsbudget?
Hvem har estimeret opgavens omfang?
Er der krav ønsker til platformen?
Avatar billede sdf Nybegynder
16. februar 2004 - 09:42 #2
- Jeg har i første omgang sat markedsføringsbudgettet til omkring 50.000, men har  identificeret andre afsætningskanaler der ikke påløber omkostninger på. Formålet er at have igangsat projektet før kapital søges eksternt, da det for tiden er svært at søge kapital uden at have noget konkret.
- Jeg har fået en system-udvikler til at sætte et cirka timetal på
- Mit IT-kundskab er ikke særligt stort(Jeg har en merkantil baggrund), så her er frit råderum
Avatar billede ricky Nybegynder
16. februar 2004 - 22:23 #3
Hvor kommer de 100k fra ? en financiel partner (altså trediemand) ?
Avatar billede law2 Nybegynder
16. februar 2004 - 22:42 #4
Hvis jeg skulle gå ind i et sådanne projekt er jeg selvfølgelig nød til at vide mere om det så jeg kan vurdere om det er noget jeg ville kunne tro på/brænde for. Vil du vide mere om mig, er du selvfølgelig velkommen spørge.
Avatar billede sdf Nybegynder
17. februar 2004 - 19:59 #5
Hej igen
- De 100.000 indskydes af mig personligt.
- Det er klart, at du/I er nødt til at vide mere. Det her var også kun ment som en indledende forespørgsel. Send mig en mail med din baggrund, alder etc. så uddyber jeg konceptet og min baggrund. Min mailadresse er: pesc02ab@student.cbs.dk (Jeg er pt. igang med at skrive kandidatafhandling på Handelshøjskolen).
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 17:46 #6
du skriver ikke, hvilket priser der er tale om!! edbpriser.dk og pricerunner.dk har allerede dækket EDB, Mobil, osv. og der findes flere andre prisdatabaser, ...
Hvordan er din ide ny? Hvem er dine potentielle kunder? DK eller udlandet?
skriv evtl. til mig på headhunter@dkmail.zzn.com hvis du vil have en professionelle databaseudvikler.
Avatar billede joki Juniormester
13. juli 2004 - 11:41 #7
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere, jeg kan udvikle databaser, og er iøvrigt selv i gang med et nyt webkoncept, og har fået de første erfaringer på dette område.
Avatar billede sdf Nybegynder
13. juli 2004 - 12:17 #8
Hej Joki.
Pt. har jeg fundet en webudvikler(som du kan se er det noget tid siden, jeg oprettede spørgsmålet), men jeg vil gerne holde dig i baghånden, hvis der skulle ske noget udforudset.
Avatar billede joki Juniormester
13. juli 2004 - 12:43 #9
Hej sdf

Gør endlig det, og skriv hvis jeg kan hjælpe. Held og lykke med projektet.
Avatar billede joki Juniormester
15. maj 2011 - 07:37 #10
Lukkes
Avatar billede joki Juniormester
15. maj 2011 - 08:47 #11
Lukkes