Avatar billede casaolsen Nybegynder
16. februar 2004 - 08:38 Der er 11 kommentarer

Fejl i sqllhf.dll - hjælp!

Go' morn

Min computer er gået helt kold... Når jeg starter den så kommer følgende fejl: "Explorer har medført en fejl i sqllhf.dll - genstart".

Jeg har genstartet 1000 gange men fejlen bliver ved med at komme. - og jeg kan ikke komme videre...

hva nu? - jeg kan jo ingen gang komme til at geninstallere windows.

mvh Thomas
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 08:49 #1
Prøv at starte op i fejlsikret(f8 ved opstart)
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. februar 2004 - 08:53 #2
Har du skrevet navnet rigtigt på den fil?
Avatar billede casaolsen Nybegynder
16. februar 2004 - 08:57 #3
Jeps - det skulle jeg mene... ikke lige en fil man støder på så tit. Kan intet finde via Google...
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. februar 2004 - 09:35 #4
Nej derfor;) For det tyder på at det er en fil til et program, du har ingen programmer med sq i sig?
Avatar billede casaolsen Nybegynder
16. februar 2004 - 09:40 #5
ved ik helt hvad det vil sige at ha "sq"...
Avatar billede magictouch Nybegynder
16. februar 2004 - 10:04 #6
Ok;) lav en søgning på google efter: sgllhf, for at se om der er noget du genkender
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 10:08 #7
klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow  (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 10:08 #8
ellers er det en rep af dit styresystem
Avatar billede casaolsen Nybegynder
16. februar 2004 - 11:02 #9
Jeg kan slet ikke nå trykke på "Start" før den går kold...

Evt. kan jeg prøve i fejlsikret tilstand...
Avatar billede arlet Juniormester
16. februar 2004 - 11:04 #10
ja, læs min aller første kommentar*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
16. februar 2004 - 11:53 #11
Arlet>>For det første ville kommandoen i ME være SFC uden scannow, for det andet findes SFC ikke i ME, endnu en fejl fra Microsoft.
Man kan dog kopiere filerne SFC.exe og SFC.dll fra en win98 maskine, så vil det virke.
SFC.dll skal kopieres ind i C:\windows\system, mener jeg.