Avatar billede se7en Nybegynder
16. februar 2004 - 00:08 Der er 4 kommentarer

hiberfil.ini

jepper, hva er det for en fil. jeg har lige smidt winxp ind men har kun 2gb til windows og de mest nødvendige programmer, så har ikke plads til denne fil. det er ikke den virtuelle hukommelse da jeg har flyttet den til mit d-drev. men hva faen kan det så være? ...

/FLexQ
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. februar 2004 - 00:55 #1
Du kan helt undvære den fil medmindre du bruger dvalefunktionen i XP.

Du slår dvale fra i Kontrolpanelet under strømstyring. Klik på fanen Dvale og fjern vingen i Aktiver dvale. I den engelske version hedder det hibernation, deraf filnavnet
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. februar 2004 - 00:57 #2
NB, ved at slå dvale fra fjernes filen automatisk, men om dette gælder når du har flyttet den ved jeg ikke. Egentlig ville jeg tro at den bare dukkede op på dit C-drev igen. Du kan sikkert bare slette den der nu ligger på dit D-drev efter du har slået dvale fra
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. februar 2004 - 03:27 #3
læste nu at det er den virtuelle hukommelse du har flyttet.

Du slår bare dvale fra, så er den hiberfil væk efter genstart :)
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
18. februar 2004 - 00:07 #4
Har du brug for mere information?