Avatar billede cubba Nybegynder
15. februar 2004 - 22:41 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvor kan jeg finde Danske Tutorials henne

Hej jeg vil gerne vide hvor jeg kan få DANSKE Tutorials henne for jeg kan kun finde engelske og Spanske. Jeg har prøvet 3dmaxer.dk men er ved at blive lidt trær af at lave den samme tutorial hele tiden.

Håber i kan hjælpe mig gutter ;D
Avatar billede n!nja Nybegynder
15. februar 2004 - 22:43 #1
Avatar billede n!nja Nybegynder
15. februar 2004 - 22:44 #2
Sorry - var lidt for hurtig :-/
Avatar billede cubba Nybegynder
15. februar 2004 - 22:44 #3
Hehe @;D
Avatar billede michael-k Nybegynder
15. februar 2004 - 23:59 #4
Prøv at kigge deres links samling igennem på 3dmaxer.dk Der er mange af brugerne derinde der har lavet tutorials på deres egen side.

Ellers er det småt med danske tuts desværre :(

Der er også udkomemt en dansk 3dsmax bog den kan du bestille her http://www.3d-shoppen.dk/shop/
Avatar billede osborne Nybegynder
18. februar 2004 - 19:02 #5
Ja der er ikke så vildt mange 3ds Max tutorials på dansk .. hvis der findes et af de andre store sprog du er bedre til f.eks. tysk kan du jo bruge en automatisk oversætter.

Jeg selv er rimelig god til engelsk .. så når jeg ser en tutorial på spansk, fransk eller et andet af de store sprog så bruger jeg Babelfisk til at oversætte det. Her er adressen til oversætteren (den kan både oversætte et stykke tekst eller en hel hjemmeside):

http://world.altavista.com/
Avatar billede cubba Nybegynder
18. februar 2004 - 22:26 #6
Arrrrrgggg det ireterre mig at den ik kan over sætte noget til dansk
Avatar billede osborne Nybegynder
12. marts 2004 - 09:26 #7
Men hvis du absolut skal have noget om Max på dansk så kunne du også prøve bogen "3ds Max Grundbogen" af Pim Feijen. Den er så vidt jeg ved det eneste 3ds Max litteratur der findes på dansk.
Avatar billede osborne Nybegynder
26. marts 2004 - 18:18 #8
Kunne du bruge bogen ?
Avatar billede osborne Nybegynder
29. marts 2004 - 23:41 #9
?
Avatar billede osborne Nybegynder
08. juni 2004 - 14:12 #10
Jeg kan se at det er samme bog som Michael-k henviser til. Denne bog er også en af præmierne ved www.3dmarathon.dk - og hvis der ikke er for mange deltagere så får man bogen for deltagelse.

Der er som det også er blevet sagt ikke så mange tuts på dansk.

En helt anden måde ville være at få fat i en privat-lærer, og så få et par timer i forskelligt. Det vil typisk foregå på dansk.

Generelt mener jeg at det vil være en god ide for dig simpelthen at lære noget mere engelsk. Langt det meste litteratur inden for 3D er på engelsk og samtidig kan du så følge med i alverdens diskussionsgrupper og internetsites omkring 3D.
Avatar billede osborne Nybegynder
08. juni 2004 - 14:13 #11
.. samtidig er brugervejledninger osv. til 3D programmer også typisk på engelsk.
Avatar billede osborne Nybegynder
04. april 2006 - 12:42 #12
Jeg kan godt forstå din frustration over så lidt dansk materiale der er om 3d .. jeg har efterhånden vænnet mig til det, og at "sproget" det meste foregår på er engelsk. Jeg håber du har fundet en god måde der virker for dig? Tak for point