Avatar billede pissemyre Nybegynder
15. februar 2004 - 21:31 Der er 1 kommentar

Bærbar m/cdrom fejl

For omkring 11 måneder siden, købte jeg en compaq evo n1015v notebook. Mit problem er mit cdrom drev. Af en eller anden grund har jeg aldrig kunne læse langt størstedelen af de brændte cdromer?... Men Jeg har fra tid til anden også problemer med almindelige...
Er der nogen som har samme problem?... Og hva gør jeg...

På forhånd tak //NHJ
Avatar billede manga_tegneren Nybegynder
15. februar 2004 - 22:26 #1
Det kan jo være fordi du brænder dem for hurtigt, eller fordi de er beskyttet. Men jeg ved ikke så meget om det...