Avatar billede okay Nybegynder
29. januar 2001 - 12:50 Der er 28 kommentarer og
3 løsninger

Ringetoner

hvordan kan jeg lave ligesom Coolsms.dk (sende ringetoner)...og hvor meget vil det koste mig ???
Avatar billede mikromus Nybegynder
29. januar 2001 - 14:37 #1
hvad det vil koste dig i points?
Avatar billede mikromus Nybegynder
29. januar 2001 - 14:57 #2
Jeg tror at det vil koste dig hmm ca. 300points. Jeg vil gerne lave et ringetone system til dig..
Avatar billede okay Nybegynder
30. januar 2001 - 09:19 #3
ok...så lave et til mig...for 300...

men jeg mente ik en ringetone system, men et system hvor man kan sende ringetoner til MOBIL !!!

forstår du hvad jeg mener.
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2001 - 09:30 #4
kigger med...
Avatar billede okay Nybegynder
31. januar 2001 - 08:23 #5
ok :)
Avatar billede okay Nybegynder
01. februar 2001 - 11:25 #6
er der slet ik nogen som ved det ???
Avatar billede keysersoze Guru
01. februar 2001 - 11:37 #7
well - jeg kan der sagtens lave deres ringetone system...;

Coolystems har desværre i længere tid haft tekniske vanskeligheder med ringetonesektionen. Vi er klar over dette problem, og arbejder på det. Vi kan desværre ikke gøre andet, end at bede om jeres tålmodighed.

*LOL*

Avatar billede keysersoze Guru
01. februar 2001 - 11:40 #8
så vidt jeg ved, så skal du have adgang til noget hardware til afsendelsen eller køre med din egen dedikeret server - det kan ikke \"bare\" sådan lige laves i asp/php...

du kan sende en sms da hele systemet er bygget op til det - men så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre uden videre...
Avatar billede okay Nybegynder
01. februar 2001 - 16:51 #9
keysersoze...jeg vil ha et system hvor man kan sende ringetone, sådan at jeg selv laver en ringetone, også lægger jeg den på nettet, så folk kan sende den til sig selv (mobil)....
Avatar billede keysersoze Guru
02. februar 2001 - 11:18 #10
ja - og jeg svarer, at så vidt jeg ved skal du have en dedikeret server eller på en eller anden måde leje dig ind hos nogle der allerede kører med systemet...

hvis mikromus kan lave det for 300 skal du tage imod det - jeg kan i hvert fald ikke da jeg ikke har udstyret til det!
Avatar billede okay Nybegynder
02. februar 2001 - 13:26 #11
mikromus  >>>>>>>>> ok, jeg vil meget gerne have at du lave en til mig :)....og du får dine 300 point, så snart du bliver færdig med den scripts..
Avatar billede jones Nybegynder
02. februar 2001 - 13:26 #12
Jeg vil gerne ligge 100 point oven i hvis det vil virke !!!
Avatar billede okay Nybegynder
02. februar 2001 - 13:41 #13
jones: hvad mener du ??
Avatar billede okay Nybegynder
07. februar 2001 - 11:52 #14
Det kan slet ik passe af der ik nogen der ved hvor meget det koster og hvordan man gøre det ???
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2001 - 12:18 #15
jeg er kommet det tætteste på du kan komme et svar! det er før diskuteret herinde, og der er ikke nogle der har kunnet lave det...

det eneste du ellers kan gøre er at lave en forespørgsel hos dem der allerede har det!

desværre

:o/
Avatar billede okay Nybegynder
08. februar 2001 - 08:27 #16
keysersoze...det har jeg allerede gjordt men de vil ik fortælle HVORDAN ?? :(
Avatar billede keysersoze Guru
08. februar 2001 - 10:12 #17
så er der nok ikke så meget at gøre - ken desværre ikke hjælpe sevlom jeg gerne ville... men svaret er det som jeg tidligere har skrevet, for det kan _ikke_ løses med kode...
Avatar billede okay Nybegynder
08. februar 2001 - 10:54 #18
nej, det er også derfor jeg spørger \"HVOR MEGET DET VIL KOSTE MIG ?? :) \"
Avatar billede keysersoze Guru
19. februar 2001 - 17:18 #19
okay >> så kontakt sol.dk, onlinecity.dk (som vist snart får det) eller lign. og snak med dem! men jeg tvivler på at din pengepung kan lide det ;o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
12. marts 2001 - 13:37 #20
okay - Jamal ????
Avatar billede keysersoze Guru
13. marts 2001 - 21:39 #21
???????????????????
Avatar billede okay Nybegynder
23. marts 2001 - 15:22 #22
det har jeg gjordt, de svar ik tilbage, hellere ik coolsms.dk !!!!
Avatar billede keysersoze Guru
25. marts 2001 - 20:32 #23
så ring til teledanmark, da det højst sandsynligt er dem der er den mest sandsynlige udbyder/sælger...
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. marts 2001 - 20:33 #24
Det koster dig at leje dig ind på en SMS Gateway
Avatar billede okay Nybegynder
31. marts 2001 - 09:34 #25
bacardil er det meget dyrt ??
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. marts 2001 - 10:00 #26
ca. 20 øre pr. sendt besked
Avatar billede okay Nybegynder
03. april 2001 - 15:38 #27
så kan jeg måske sælge toner ???
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:27 #28
sælge toner??? hvad mener du? lægge den nedskrevne melodi ud til køb?
Avatar billede okay Nybegynder
20. april 2001 - 23:40 #29
jeps :)
Avatar billede okay Nybegynder
20. april 2001 - 23:40 #30
jeps :)
Avatar billede coolsms.dk Nybegynder
26. juni 2001 - 18:30 #31
Du skal være opmærksom på at der er lagt en afgift på ringetoner af Koda (www.koda.dk). Afgiften er ca. 1,25 pr. ringetone der sendes via nettet.