Avatar billede curufinwe Nybegynder
15. februar 2004 - 20:04 Der er 5 kommentarer

køler på grafikkort virker ikke!

hvorfor virker kølen på mit grafikkort ikke?? ledningen er sat til og grafikkort side som det skal... har prøvet at puste kølen fra støv det virkede ikke... hvad skal jeg gøre???

grafikkortet er et GeForece 4 MX 440 64 MB DDR-RAM
Avatar billede bredker Nybegynder
15. februar 2004 - 20:16 #1
så er ledningen eller stikket nok knækket
Avatar billede zhark Nybegynder
15. februar 2004 - 20:47 #2
Jeg synes ikke det kan svare sig at (pøle) for meget med den sag, er det ikke lige i UNDERKANTEN af et rimeligt krav til et grafikkort - når nu det er sat ud?
Avatar billede curufinwe Nybegynder
15. februar 2004 - 21:05 #3
korttet virker fint og køre... men jeg vil da gerne have at kølen virker... ledningen eller stikket er ikke knækket...
Avatar billede amd Nybegynder
16. februar 2004 - 15:10 #4
Så længe der er en passiv køleprofil på det, mener jeg slet ik at det har behov for blæseren.  - er jo et ældre kort ;)

Men ja, hvis blæseren er sat rigtigt til strøm, så er blæseren vel endten defekt, eller en fejl i ledning eller stik
Avatar billede curufinwe Nybegynder
21. februar 2004 - 19:03 #5
det er ikke en passiv kølerprofil der sider på!!! der sider en køler eller en blæser!!!!