Avatar billede curufinwe Nybegynder
15. februar 2004 - 18:28 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

hvilket kabinet?

Thermal Take Technology Thermaltake Highest Xaser III V2000A Super Tower V2000A eller Lian Li PC-65???

hvilket syntes er bedst af de to????
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. februar 2004 - 18:32 #1
Thermal Take kabinettet!

Har selv sådan et (godtnok kun Xaser II) og er fuldt tilfreds med det. God plads og fedt design!

Jeg må indrømme at jeg ikke kender Lian Li kabinettet, så det kan jeg ikke udtale mig om. Gå efter et aluminium kabinet (ved jeg ikke lige om de er, dem du nævner). Det sparer en masse vægt!

- Rasmus!
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 18:34 #2
Samme svar herfra. Jeg har selv et og er meget tilfreds
Avatar billede zhark Nybegynder
15. februar 2004 - 18:37 #3
Det sidste virker ret "ordinært og det førtse er... ikke "ordinært" :)
Avatar billede laksefar Nybegynder
15. februar 2004 - 18:39 #4
Klart et LianLi! De er lige en klasse over alle andre;)
Avatar billede laksefar Nybegynder
15. februar 2004 - 18:39 #5
Svar
Avatar billede laksefar Nybegynder
15. februar 2004 - 19:10 #6
Lidt lige som at sammenligne en Kia og en Volkswagen..
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 19:11 #7
Sikke noget vås!!

Thermal take laver da kvalitet kabinettet
Avatar billede curufinwe Nybegynder
15. februar 2004 - 19:16 #8
begge kabinter er aluminium... ja men kan i ikke give nogle gode ting ved kabinettet og nogle dårlige ting??? kan ikke rigtig bruge det her til noget...
Avatar billede zhark Nybegynder
15. februar 2004 - 19:38 #9
ang. kvl. er de i top begge 2 - design er jo nærmest ikke til at dikutere, men jeg vil klart vælge Thermaltake kabinettet har set meget på det ved midt data der jo har flere farver at vælge mellem, men sige godt/dårligt vil være noget med at enhver kan bedst lide egne høns...
Avatar billede laksefar Nybegynder
15. februar 2004 - 19:38 #10
Valget kommer 100% an på hvad DU vil have og forventer af et kabinet!
Avatar billede curufinwe Nybegynder
15. februar 2004 - 20:07 #11
når okay... jeg har faktisk bestemt mig... jeg skal have Lian Li kabinettet fordi det vejer mindre god køling til hd er 99% aluminium og det gør at jeg let kan have det med til lan partys.. det er også et medi tower som jeg helst ville have istedfor et der fylder helle gulvet...
Avatar billede zhark Nybegynder
15. februar 2004 - 20:37 #12
Ja - forskellen på gulv arealet svarer næsten tidt en tændstik æske (24,5cm2) så der bliver jo plads til en del andet :)
Avatar billede zenze Nybegynder
15. februar 2004 - 21:59 #13
Jeg mener at Lian Li producerer modeller, hvor hele bagpladen til montering af bundkort kan køres ud, sådan at man ikke skal stå og rode inde i kassen. Det er klart et plus.