Avatar billede manga_tegneren Nybegynder
15. februar 2004 - 16:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

telefon m. kamera

Hej. Jeg er på udkig efter en tlf. med kamera, så jeg ville bare høre hvilken I synes er den bedste. Der må også gerne være god sms-plads og den må helst ikke være for dyr.
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 16:51 #1
http://www.nokia.dk/phones/6600/

en meget lækker sag, men ved ikke om den er for dyr
Avatar billede trik Nybegynder
15. februar 2004 - 17:10 #2
Jeg er meget tilfreds for min 3650. Et billede findes her: http://www.nokia.dk/phones/3650/
Avatar billede freekyzone Nybegynder
15. februar 2004 - 19:05 #3
Test har vist at selve kvaliteten af billederne der bliver taget er bedst fra Samsung telefonerne.

Der er billedet størst når det fremkaldes, og kvaliteten/opløsningen er absulut bedst.

Desuden yder samsung og motorola som de eneste 2 års garanti, mens alle andre yder 1 års garanti, og det resterende år som alm. reklamationsret.

Personligt syns jeg bedst om 7250i hvis kameraet skal være indbygget.
Her er billedet også i rimelig kvalitet, men har stadig ikke lige så mange farver og så god opløsning som Samsung.

Med kamera som ekstraudstyr er 6610 min farvurit til prisen, som lige har været ca 600 kr med telia express (dvs. 1300 uden abb.)