Avatar billede x-party Nybegynder
15. februar 2004 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg fat i Qmail til Mandrake?

Hej, Jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan downloade Qmail til Mandrake, så jeg vil spørge om det stadig er muligt, at downloade Qmail til Mandrake, hvis det er muligt, så må I gerne sende mig et direkte link til filen
Avatar billede therealdreamer81 Nybegynder
15. februar 2004 - 22:47 #1
Avatar billede x-party Nybegynder
16. februar 2004 - 00:24 #2
Jeg kan ikke finde den rigtige der.. for det link jeg skal bruge virker ikke... så derfor kan jeg ikke bruge dit!
Avatar billede x-party Nybegynder
16. februar 2004 - 20:53 #3
fik ikke det jeg søgte