Avatar billede frp Nybegynder
29. januar 2001 - 10:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

luk et htm projekt ved java script

Jeg er ved at  lave et html projekt der skal ligge på en cd rom. Hvad skal man skrive i et script for at få autorun til at åbne min index side, og hvordan får man evt lukket og slukket igen. Jeg vil gerne køre i \"full screen\". Mine brugere skal kunne trykke på en knap og vende tilbage til deres eget skrivebord.
Hilsen FRP
Avatar billede valleyfield Nybegynder
29. januar 2001 - 13:29 #1
Hejs FRP
CD-Autorun har jeg selv klaret via
http://www.mrichter.com/cdr/primer/auto.htm
Og det er ikke javascript. Men enkelt.

Fullscreen-delen finder du på:
http://www.nr1webresource.com/tutorials/fullscr.htm

Håber du kan bruge det.
/christian
Avatar billede mpultz Nybegynder
29. januar 2001 - 16:29 #2
Hvad har ovenstående med Java at gøre???? Der opstår ofte javascript relaterede spørgsmål i dette forum. Skyldes det misforståelsen, at javascript == java, eller at nogle folk ikke checker hvilket forum de er i?