Avatar billede cubba Nybegynder
15. februar 2004 - 09:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver manet til led

Hej allesammen
Jeg kunne godt tænke mig og vide=
hvis i nu er inde i 3d studio max også har i lige lavet en box også Smoother i den også hvis i kigger oppe i top,left og alt det der så kan man se at den består af en masse små firkanter og jeg vil gerne vide hvordan man selv kan lave nogle flere. eller hvordan man selv kan bestemme hvor der skal være et led til.

Håber i fostår hvad jeg mener, hvis ik så spørg mig om det :D
Avatar billede horselord Nybegynder
03. marts 2004 - 18:23 #1
Du kan bare give din box nogle flere sigmenter, under modify. Eller du kan converte til editble mesh og så bruge cut.
Avatar billede osborne Nybegynder
10. marts 2004 - 12:53 #2
Som horselord siger så giv den nogle flere segmenter allerede når du opretter den ... eller brug cut.

Men har du ikke spurgt om præcis det samme tidligere, hvor jeg gav dig et længere svar om det. Eller husker jeg forkert?

PS. Husk at konvertere din box til Editable Poly eller Editable Mesh inden du kan få lov til at bruge CUT
Avatar billede osborne Nybegynder
10. marts 2004 - 12:54 #3
.. det med at konvertere til Editable Poly kan du gøre ved blot at højreklikke på boxen og så vælge contert to .. Ed Poly
Avatar billede osborne Nybegynder
12. marts 2004 - 09:27 #4
Virker det?
Avatar billede osborne Nybegynder
26. marts 2004 - 17:21 #5
..?
Avatar billede osborne Nybegynder
29. marts 2004 - 23:42 #6
?
Avatar billede osborne Nybegynder
30. maj 2004 - 23:28 #7
Du kan også bruge slice plane og kombinere med brug af cut ..
Avatar billede osborne Nybegynder
04. april 2006 - 12:39 #8
En anden måde at få detaljeret et område er at bruge enten tesselate eller msmooth når du har en edit poly eller editable poly objekt. Tak for point