Avatar billede taygoo Nybegynder
14. februar 2004 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

DVD/vob til Avi

Står med en række DVD'er der skal ind på en min HD, (er ikke god til det med cdskiver :-))

Har prøvet vidomi, men uden held "grøn film"

Anyway. Skriv et program der kan lave en DVD om til avi. Og VOB filer om til avi.
Avatar billede wickedd Juniormester
14. februar 2004 - 18:16 #1
Avatar billede janl2000 Nybegynder
14. februar 2004 - 18:18 #2
Du kan ligge dvd filer ind med smartripper eller dvd decrypter og lave dvd om til avi med dvd2svsd se evt. følgende link http://www.dvd2dvd.org/ du skal dog være opmærksom på at du ikke må bryde coryright reglerne.
Avatar billede -hyber- Nybegynder
14. februar 2004 - 18:18 #3
http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=10 følg den fra punkt og til prikke, så kommer du igennem uden problemer! Har selv brugt den artiken! Dvdrip.dk styrer :]
Avatar billede taygoo Nybegynder
14. februar 2004 - 18:26 #4
Hyper: Hehe har selv brugt den guide, men kan min Pc kan ikke li' Vidomi. Har også tidligere brugt det, men også med de samme problemer den gang som nu. Det var mig der gjorde opmærksom på mod'en om Vidomi til dvdrip.dk
Avatar billede mhomas Nybegynder
12. marts 2004 - 10:04 #5
Jeg bruger Dr. Divx, som kan købes for 50 dollars på www.divx.com, de penge er givet godt ud.