Avatar billede donlup Nybegynder
14. februar 2004 - 10:25 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

IIS på windows xp pro

Davs jeg har kørt iis på min winxp lige siden jeg installerede det og har ikek haft nogen problemer men nu lige pludselig ville den ikke starte op. så jeg tænkte jeg fjerne den og installere den igen. intet hæld der, den kommer med følgende fejl når jeg prøver at starte den "unexpected error 0x8ffe2740 occurred". en anden ting som måske kan være en lede tråd er når jeg har installeret den for fra mangler den folder som heder wwwroot inde i iis under mmc'en men den er lavet på disken. (jeg fjerne selvefølgelig inetpub folderen på c drevet for jeg reinstalere)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. februar 2004 - 11:03 #1
det kan være  fordi port 80 er i brug af en anden program

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;816944
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. februar 2004 - 11:05 #2
og her står der hvordan du finder den proram og slår den fra..

http://www.iisfaq.com/default.aspx?View=A523&P=158
Avatar billede donlup Nybegynder
14. februar 2004 - 11:54 #3
smukt simpelthen smukt :) havde glemt jeg havde en "let" http server kørende også og den havde besluttet sig også at bruge port 80 den var ellers sat til 69 ;)
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. februar 2004 - 12:50 #4
det er godt nok
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. februar 2004 - 12:59 #5
hvis du synes at du har fået svar så kan du bare lukke dette spm, ved at accepterer mit svar.
Avatar billede donlup Nybegynder
14. februar 2004 - 14:45 #6
blah havde glemt at makere dit navn da jeg trykkede aceptere :) værsågod
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
14. februar 2004 - 15:56 #7
mange tak..