Avatar billede donlup Nybegynder
14. februar 2004 - 10:20 Der er 1 løsning

WiFi med WEP på 2000?

Davs jeg kan ikke finde ud af hvor man kan stille sin WEP kode i win2k, nogen som lige kan lede mig på rette vej, der følger sådan et skod program med kortet som kan, men af en eller anden grund fjerne programmet kortet og efter et reboot virker det ikke, så det er jo ikke holdbart i længden :S
Avatar billede donlup Nybegynder
25. maj 2005 - 18:21 #1
en opdatering til programmet som hørte til kortet løste problemerne