Avatar billede jecalc Nybegynder
14. februar 2004 - 02:01 Der er 2 kommentarer

pc fryser efter install af Haupauge pci tv kort

vi mener at have installeret korrekt - PC'en fryser lige meget hvad når vi går ind og vil starte op via skrivebordet.
Kan nogen hjælpe?
John
Avatar billede jecalc Nybegynder
14. februar 2004 - 02:03 #1
korrektion: PCen fryser når vi skal starte Win TV 2000 - styresystemet er Win XP Pro
Avatar billede echsphilee Nybegynder
14. februar 2004 - 08:02 #2
hejsa. har haft samme problem. løste det ved at bruge denne opdatering: wintv2k345_20315. men det er ikke sikkert, vi bruger samme kort. kig her:
http://www.hauppauge.com/html/free_sw.htm
hent nyeste driver. hvis det ikke hjælper, så skriv her igen.
held og lykke