Avatar billede bacon Nybegynder
14. februar 2004 - 00:24 Der er 8 kommentarer

oplysninger om mail fra hotmail i profil på XP

Efter at jeg har oprettet en hotmail er der konstant en opdatering af antallet af ulæste mails på min "Log ind profil" i XPproff.
Min Outlook Express er sat op med en anden mail-konto og der registrerer min "profil log in" kun ulæste mail hvis jeg har hentet dem og de ligger ulæst i min indbakke. Men den nyoprettede hotmail som slet ikke er registreret på noget postprogram på computeren og kun fungere som webmail, må have en melde funktion jeg ikke kan finde ud af at slå fra.!?
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 01:35 #1
Du bruger formentlig din hotmail til messenger. Det er messenger der tjekker din hotmail inbox og vier beskeden videre til windows.
Prøv at åbne messenger:
Funktioner->indstillinger->generelt->Fjern hakket i "vis besked når der modtages en e-mail".
Gå derefter ind i din hotmail inbox og åben alle ulæste mails.
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 01:36 #2
vier=giver
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 01:40 #4
Eller kig her hvis du helt vil fjerne funktionen:
http://www.techsupportforum.com/computer/topic/602-1.html
Avatar billede bacon Nybegynder
14. februar 2004 - 20:36 #5
Manga tak for det gode svar
Avatar billede bacon Nybegynder
14. februar 2004 - 20:38 #6
Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg giver dig point, kan ikke finde ud af det nye system eksperten har fået...
Avatar billede chalde Seniormester
14. februar 2004 - 20:42 #7
Det var så lidt :-)

Du markerer mit navn i siden og trykker acceptér ;-)
Men det er rigtigt nok. Det nye system er lidt anderledes end det første. Blev selv lidt overrasket over det første gang jeg stillede spørgsmål i den nye version.
Avatar billede bacon Nybegynder
14. februar 2004 - 20:53 #8
Hej Igen
Ja altså, det hjalp ikke at ændre i indstillingerne i MSN, jeg blev nød til at følge den gode vejledning fra www.msnwar.com - trippet side iøvrigt - før det hjalp.