Avatar billede erleben Nybegynder
13. februar 2004 - 20:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler et lille Script til beskeder/nyheder

Hej

Jeg skal bruge et lille script til at lægge beskeder/nyheder på en private side. Der skal ikke være nogen admin del.

Jeg havde forestillet mig at når man have skrevet beden/nyheden så blev de liste op evt. med dato.

Er der nogen der har eller ved hvor jeg kan hente sådan et Script. Jeg har været ude på nettet og alle de nyhed/beskeds script jeg er støt på er der en admin del. Det skal der ikke være.

Håber der en venlig sjæl der kan hjælpe

VH Pia
Avatar billede espersen Novice
13. februar 2004 - 20:39 #1
hvis ikke der er en admin-del : så kan alle og enhver tilføje nyheder !?
Avatar billede erleben Nybegynder
13. februar 2004 - 20:41 #2
Jeg har en login til de private sider - så det er kun nogle få der kan komme ind. Derfor behøver jeg ikke endnu en login del