Avatar billede larscl Nybegynder
13. februar 2004 - 20:08 Der er 7 kommentarer

Min skærm slukker/går i sort

...når jeg prøver at spille CS -demo. Mit graffikkort er et NVIDIA GeForce 2Ti. Hvad er der galt. Jeg HAR kunnet spille div spil, men nu slår skærmen fra, hver gang. ØV
Avatar billede andersenph Nybegynder
13. februar 2004 - 20:59 #1
Har du opdateret driver til grafikkortet?
Avatar billede larscl Nybegynder
13. februar 2004 - 21:09 #2
ja, den er lige opdateret fra MS hjemmeside
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
14. februar 2004 - 00:48 #3
www.nvidia.com .... se under drivers ;)
Avatar billede larscl Nybegynder
14. februar 2004 - 14:12 #4
Hvad skal jeg se efter. Jeg har da en driver.. der er opdateret. Hvilken kategori mener du jeg skal se efter. Jeg er forvirret...
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
14. februar 2004 - 20:35 #5
klik på download drivers i toppen, herefter skal du fortælle hvilket grafikkort, styresystem osv at du har.... og derefter vil du så kunne downloade nogle drivere.

PS. tror nemlig at grunden til at du ikke kan spille "nogle" spil, er at de måske bruger openGL og de bliver vist ikke installereret som standart.... men tror at hvis du henter og installere de drivere fra nvidia vil det løse problemet :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
18. maj 2004 - 16:22 #6
Fik du svar nok :)
Avatar billede larscl Nybegynder
18. maj 2004 - 22:17 #7
nej, ikke endnu