Avatar billede sulisa Nybegynder
13. februar 2004 - 18:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program source til download efterlyses

Hej,
Jeg er i færd med, at lære funktionerne i Access at kende hvor jeg savner andre programmer hvor jeg kan få noget inspiration. Jeg vil gerne lave et medarbejder program hvor jeg sætter 1 eller flere medarbejdere til at udføre ad hoc opgaver. Hver ad hoc skal beregne tid forbrug... Jeg vil kun se gratis eksempler men er villig til at betale med 200 point...
Avatar billede hekla Nybegynder
13. februar 2004 - 18:55 #1
Prøv at kigge på http://www.mvps.org/access. Under Date/Time findes en del forskellige funktioner.

Tony har også nogle forskellige. http://www.granite.ab.ca/accsmstr.htm
Avatar billede mugs Novice
13. februar 2004 - 18:56 #2
Jeg har lavet et hurtigt grundlag du kan bygge videre på. Jeg mailer det, hvis du lægger din e-mail.
Avatar billede sulisa Nybegynder
13. februar 2004 - 19:21 #3
Min mail er: muggie@hotmail.com
Avatar billede mugs Novice
13. februar 2004 - 19:29 #4
Eksempel er sendt.
Avatar billede sulisa Nybegynder
13. februar 2004 - 19:46 #5
Tak Mugs,
Det er lige i den grad jeg havde forestillet mig. Du fortjener mine 200 point. Hvis du har andre adresser som du bruger henvisning vil jeg gerne se på dem også.. Kun vi du har dem Jeg har nu et udgangspunkt at "lege" med systemet. Jeg har op til flere gange startet med at lære de store manualer from Microsoft.. Men der er simpelhen formeget at man ikke kan få udbytte fra dem...
Avatar billede mugs Novice
13. februar 2004 - 19:53 #6
Tak for point.

Det eksempel du har fået er kun en simpel begyndelse som jeg også skrev til dig. Jeg har noget hjemmelavet undervisningsmateriale du må få. Det er udformet som 13 word-filer der med tekst og skærmdumps forklarer hvardan du skruer en database sammen. Skærndunps er fra Access97, men de fleste har lavet det i 2000. Så det burde ikke være noget problem.

Jeg skal bruge ca. 8 Mb plads i din postkasse. Når du bekræfter at det har du, begynder jeg at sende.
Avatar billede sulisa Nybegynder
13. februar 2004 - 19:59 #7
Tak!!.. Det vil da blive en gavn for mig.. Men så vil jeg anbefale at du bruger mit anden mail : coma@greennet.gl