Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 17:14 Der er 13 kommentarer

Hvordan gemmes/sikres mappeindstillinger under Win XP?

Jeg mister snart tålmodigheden med mine mappeindstillinger under Win XP. Der må være nogen, der kan hjælpe. Problemer er at mine mappeindstillinger konstant skifter karakter, dvs. at XP ikke husker mine indstillinger - fra store ikoner til ikoner med filoplysninger osv.
Jeg har prøvet at slette flg. nøgler fra reg.data:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Shellnoroam\BagMRU
og
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Shellnoroam\Bags

hvilket skulle løse problemet, men uden held.
Er der nogen, der kan hjælpe?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 17:31 #1
Når du har tilpasset mapperne skal du ind mappeindstillinger-vis-anvend på alle mapper
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 17:35 #2
Hvis jeg gør det, mener jeg at den gør alle mapper identiske, og altså ikke lader dem have forskellige indstillinger?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 18:00 #3
Ja, jeg læste spg. som om de skulle være ens. Men det er de enkelte mapper, der skal beholde hver ders indstillinger?
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 18:08 #4
Ja, mine dokumentmapper skal have indstillingen Vis mapper med ikonoplysninger, mens mine musikmapper skal have covers på, og derfor skal vises som store ikoner, osv.
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 18:12 #5
Prøv et fix her der skal flettes ind i regdb-linje 2 increase folder view: http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm.
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 18:18 #6
Jeg tjekker og vender tilbage. Tak indtil videre...
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 18:23 #7
Mener du at jeg skal downloade linje 2 i dit link:  Increase Folder View Size Limit to 8000? Filen hedder bags8000 og indsætte den i reg.db?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 19:15 #8
Ja;) har prøvet på min egen og der virker det godt nok.
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 19:33 #9
Hvordan og hvor skal den indsættes. Skal jeg bare dobbeltklikke på den og følge anvisningerne?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 20:41 #10
Ja den spørger og du siger ja;)
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 20:48 #11
Fino, hvordan tildeler jeg dig point?
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. februar 2004 - 21:31 #12
Det er du velkommen til nu, du markerer mit navn til venstre og trykker på-accepter. Og go´weekend;)
Avatar billede nuggitobber Nybegynder
13. februar 2004 - 21:50 #13
I lige måde og tak!!!