Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan med Internet Explorer

Når / hvis men installer eks. MS Internet Explorer fra en Internet udbyder’s CD, kommer der dennes firma navn til at stå øverst oppe på (program bjælken ),  hvordan kan man slette /rette den.
Dette her er i Windows ME og udbyderen er World Online.
Avatar billede jmf Nybegynder
28. januar 2001 - 22:14 #1
Det kan du rette et sted i reg. databasen.

Start > Kør og skriv Regedit

Så er det bare om at prøve sig frem. Husk at tage backup hvis ikke du er så kendt i reg. db\'en

- JmF
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 22:24 #2
Jeg har prøvet men kan ikke finde det og jeg syndes at kende basen ret godt!
Avatar billede jmf Nybegynder
28. januar 2001 - 22:33 #3
Jeg kan heller ikke lige finde det.

Hvofor vil du have det væk ?? Er du bange for at dine venner griner af at du har World Online *GgGg*

Eller må du jo hente den fra nettet for at få det væk

- JmF
Avatar billede johnbp Nybegynder
28. januar 2001 - 22:54 #4
Den her kan gøre det for dig Internet Tweak 2001 Standard Edition  kan hentes på http://www.magellass.com/down.html
ellers prøv WinBoost 2001 på samme link
john
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 23:01 #5
Nej det er ikke mig, men en af mine venner er rykket over til kabel hos TeleDanmark, og han er jo på ( Lan ) nu, så det driller ham at han skal se på en WorldOnline ( Reklamme)!!

Han har prøvet at reinstaller fra en ( ren ) men det hjælp ikke.
Avatar billede fikser Nybegynder
28. januar 2001 - 23:06 #6
johnbp : Jeg prøver den hos han og hvis det virker får du point, MEN DET KAN GODT TAG TID, ET PR. DAGE.
Avatar billede betme Nybegynder
29. januar 2001 - 14:48 #7
I RegB. HKEY-LOCAL-MACHINE\\SOFTWARE\\MICROSOFT\\INTERNET EXPLORER\\MAIN under window title også det samme men under CURREN-USER.

Ha det