Avatar billede zebbe Nybegynder
13. februar 2004 - 15:42 Der er 6 kommentarer

Har problemer med mit nye bundkort/grafikkort.

Hey..

Jeg har købt nyt bundkort Asus P4C800 og P4cpu 3,0 samt samsung 512mb 3200 ram og et sapphire 9600pro 128 mb grafikkort ny strøm forsyning Fortron/Source 350W ATX, 120mm.

Problemet består i at grafikkortet ikke virker dvs. at skærmen ikke starter op. Det virker heller ikke som maskinen starter helt op.Hvis jeg tager Gkortet af bipper maskinen ikke.
Når jeg tager ramm'ne af bipper den 4gange, hvilket betyder  "Timer not operational" og der står også bad motherboard.

Jeg har haft motherboadet af og liggende ved siden af kabinettet så der skulle ikke være en kortslutning.
Jeg har også indleveret det til check hvor jeg har købt det og de siger at der ikke er noget i vejen det kostede 400,-.... Satans

Er der nogen der har et godt bud?

Thanks
/jesper
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 15:45 #1
Hmm nok et dumt spørgsmål, men er du sikker på kortet er presset ordenligt på plads i soklen?

Har du samlet maskinen selv, og er den samlet korrekt?
Avatar billede ulkj Praktikant
13. februar 2004 - 15:59 #2
Hmmm eller har du prøvet med dit gamle grafikkort ?????
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 16:02 #3
Bundkortet kan også være defekt!

Hvilken bios er det for så finder jeg lige de fejl bip
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 16:03 #4
Avatar billede zebbe Nybegynder
14. februar 2004 - 09:04 #5
Jeg takker IRD, vær sød og læs mit spørgsmål først.
Bundkortet har været afleveret til check og de fandt ingen fejl.-.....
Det er mig der var på før http://www.eksperten.dk/spm/463344 men det hjælper ikke vel!!!

Kom med noget nyt

/jesper
Avatar billede ird Praktikant
14. februar 2004 - 09:12 #6
Hvad mener du???
Jeg så jp ligesom først dit andet spørgsmål efter jeg havde smidt Kommentar: ird

Du må meget undskyld jeg forsøger at hjælpe dig!