Avatar billede pezkalnen Nybegynder
13. februar 2004 - 15:19 Der er 21 kommentarer

Dell latitude x300 alternativ til s-vhs udgang!?

Hejsa jeg er lige på kanten til at købe en Dell Latitude x300:

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/latit_x300?c=dk&l=da&s=dhs

Men jeg er lidt forundret over at jeg ikke kan se nogen S-vhs løsning? Det er normalt en funktion jeg bruger meget i forbindelse med tilslutning af mit fjernsyn forsåvel en diasfremviser. Jeg nægter at tro på at Dell har undladet muligheden for disse tilslutninger, kan der være en anden udgang på denne maskine der kan bruges til det samme?
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 15:27 #1
Vil ikke råde dig til at købe Dell

Læs min guide http://www.eksperten.dk/artikler/133
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 15:31 #2
Efter min mening bruger Dell formange ressoucer på reklame istedetfor kvalitet. Jo Dell's 8600 model er fin til den pris, men bare ikke min smag. Noget vigtigt efter min smag er et dejlig kabinet på skidtet, og jeg synes Dell's er noget plastik skidt.
Noget andet er at når man tror man får en pc til 8-9000 ender det med man ikke får det man tror, men derimod skal smide extra penge oveni i inden man  opnår det man trode man fik.

Mit råd er Asus. Nok er deres support ikke 100%, da det er forhandleren der ofte står for dette område, men til gængæld haver de super kvalitet.

Ta deres http://www.laptop4u.dk/varer.php?serie=AsusM6800N som efter min mening er det fedeste maskine i prisklassen. Der er intet at udsætte på denne fyr overhovedet
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
13. februar 2004 - 15:45 #3
JEs.. ganske god artikel, grunden til valget blev til Dell er mest pga af prisen, jeg kan få den noget billigere.. Men self skal skidtet være iorden, men du har ikke noget at tilføje til spørgsmålet ang. S-vhs udgangen?
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 15:51 #4
Om netop den model har denne funktion tør jeg ikke love dig :)
Men ligemeget hvad så bestil ikke bare noget overnettet. Du SKAL mærke den mellem dine fingre, og høre skidtet igang! Men synes godt nok det er mange penge for den pc
Avatar billede espersen Novice
13. februar 2004 - 15:59 #5
ville gå efter den Asus M6800N ....
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 11:20 #6
har opretter brug for mere hjælp?
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
15. februar 2004 - 13:09 #7
Der er ingen der har svaret på mit spørgsmål ang s-vhs udgang.. så jeg lader den stå lidt endnu
Avatar billede espersen Novice
15. februar 2004 - 13:20 #8
der står flere steder at der er en 15 pins port vedr. VGA - og på
http://www.dell.com/downloads/emea/products/latit/latit_x300_uk.pdf
kan du se under porte at der er anført VGA.

Men enig i at Dells oplysninger ikke er nemme at finde rundt i !
Avatar billede espersen Novice
15. februar 2004 - 13:24 #9
så dermed ; nej det ser ikke ud til at være tilfældet at der er en S-video-udgang
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
15. februar 2004 - 13:57 #10
Nej men jeg undre mig lidt over at de laver en computer i deres latitude serie, der ikke besidder den egenskab at kunne tilsluttes til tv eller diasfremviser... virker underligt da min gamle dell kan. De må have noget i baghånden :D MEn de svarer ikke deres kundeservice
Avatar billede espersen Novice
15. februar 2004 - 14:00 #11
at de ikke svarer på en henvendelse er ikke ligefrem fordrende for tilliden til deres support i tilfælde af seriøse problemer ;o)

Synes også at det er en stor mangel
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2004 - 15:57 #12
jeg har dog på et tidspunkt set en converter til VGA-port som kan bruges til TV-out (har deværre ikke et link) men måske det kan løse problemet ?
Prisleje omkring 500 kr.
Avatar billede espersen Novice
22. februar 2004 - 16:01 #13
Måske du skulle se lidt på denne lille kraftkarl fra Asus

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=69853
http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=S5200N%20Series&langs=01
(bemærk under "Hot Keys" at der er noget "Fn+F8 LCD/CRT/TV-out switch display"
Avatar billede ird Praktikant
23. februar 2004 - 18:03 #14
Fik du styr på skidtet????
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
23. februar 2004 - 22:24 #15
Jeg har ikke hørt et ord fra dell de svarer ikke deres kundeservice så jeg tror mere og mere at jeg ryger på en Asus... for afslutte det her vil jeg give pointe til ird da han var den første der rådede mig til Asus. Tak for jeres henvendelser
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
23. februar 2004 - 22:31 #16
Det er lang tid seiden jeg har brugt experten... hvordan er det nu med de point? hvordan afgiver men dem?
Avatar billede ird Praktikant
24. februar 2004 - 07:20 #17
Markere det navn du vil give point i boksen i venstre side og trykker derefter acceptere
Avatar billede espersen Novice
24. februar 2004 - 09:56 #18
*G*  ird : du skal lige smide et svar. Asus er et godt valg...
Avatar billede ird Praktikant
24. februar 2004 - 09:58 #19
svar *G*
Avatar billede ird Praktikant
13. april 2004 - 14:33 #20
Fik du tid til at smide lidt feedback her snart eller lukke spørgsmålet??
Avatar billede espersen Novice
05. oktober 2004 - 17:06 #21
hvordan går det ?  husk at acceptere et eller flere korrekte svar