Avatar billede jkk1989 Nybegynder
13. februar 2004 - 12:47 Der er 7 kommentarer

DVD Shrink

Jeg bruger DVD shrink til at brænde mine dvd film men hvad gør jeg vis mine dvd film er kopi sikret ??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. februar 2004 - 12:54 #1
Så må du ikke kopiere dem ;o)
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
14. februar 2004 - 08:05 #2
du må gerne lave backup af dine DVD'er også selvom de er kopibeskyttet, jeg vil anbefale du bruger CloneDVD + anyDVD...

cloneDVD er efter min mening bedre en DVD shrink og anyDVD fjerner alt hvad der hedder regions og kopibeskyttelse.

bruger aldrig andet selv...

//kittyhawk
Avatar billede norbert Nybegynder
14. februar 2004 - 08:53 #3
Du må IKKE fjerne kopibeskyttelsen, men du må godt fjerne regionskoden. Det er to forskellige ting.
Avatar billede norbert Nybegynder
14. februar 2004 - 08:57 #4
Avatar billede bleze Nybegynder
14. februar 2004 - 11:56 #5
mener at dvdshrink fjerner krypteringen også, ellers kan dvddecrypter gøre det
Avatar billede dexo Nybegynder
19. februar 2004 - 12:07 #6
DVD Shink fjerne krypteringen , men der er nogle få DVD'er de nye versioner ikke kan klare, hvor der kommer en fejl om kopibeskyttelse , dette kan dog løses ved at bruge en ældre version af DVD Shink f.eks v 1.23(tror jeg) det gør jeg selv
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. februar 2004 - 21:18 #7
Det er ikke tilladt at bruge programmer som bryder kopibeskyttelse.
(kan sidestilles med hacking)