Avatar billede tdma02 Nybegynder
13. februar 2004 - 12:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

floppy disk - kabel problemer

Jeg har forsøgt at isætte kablet til floppydisken i mit MoBO, men kablet er "blindt" i et af hullerne samtidig med at der er pins over det hele på stikket på MoBo'et. Hvad er det lige der er galt, skal jeg have et andet stik eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2004 - 12:05 #1
Er du sikker på at du har vendt det rigtigt.
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2004 - 12:22 #2
Køb et nyt flobbykabel, der er alle hullerne "fri"
Avatar billede tdma02 Nybegynder
13. februar 2004 - 12:24 #3
kan man købe et hvor alle hullerne er fri? Jeg troede der var en standard på det område?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2004 - 12:27 #4
peet49 har ret, jeg har lige kikket på nogle kabler jeg havde liggende, der var også et der var "blindt" , og et andet der ikke var.
Avatar billede tdma02 Nybegynder
13. februar 2004 - 13:14 #5
kimz, er du sikker på at det ikke har nogen huller i nogen af enderne, jeg sidder med et her der har huller i den ene ende og en blind i den anden..
Avatar billede peet-49 Novice
13. februar 2004 - 13:17 #6
Takker.