Avatar billede martinhrj Nybegynder
13. februar 2004 - 00:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Cliche og flere domæner

Jeg har surfet lidt på cliche.dk, men jeg kan ikke finde ud af, om jeg kan administrere flere domæner med samme "bruger"... Det er et krav, for at jeg vil vælge dem! Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre, og hvis ikke, om der er andre webhoteller hvor det kan...
Avatar billede basementjack Nybegynder
13. februar 2004 - 01:02 #1
Jeg har ikke hørt om et sted endnu hvor dette lader sig gøre.. Det tætteste du kan komme på, er subdomæner... :S
Avatar billede martinhrj Nybegynder
13. februar 2004 - 01:05 #2
Tja... men det er ikke godt nok :(

Andre der har hørt om noget?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2004 - 01:08 #3
www.d-hosting.dk der kan du havde flere domæner og subdomæner på et webhotel mener jeg
Avatar billede martinhrj Nybegynder
13. februar 2004 - 01:13 #4
Hmm... dem har jeg læst lidt om... men så vidt jeg kan forstå, kan jeg bare have flere domæner til at pege på den samme side. Og det skulle da være muligt mange steder. Men hvis jeg tager fejl, må du da gerne lige poste et link, til en af deres sider...

Jeg tænker mere på, at jeg gerne vil administrere 2 domæner, men jeg gider kun have et login osv...
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2004 - 01:26 #5
Det er muligt
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. februar 2004 - 02:02 #6
jeg ved at dette er muligt hvis du bruger web10 og køber et af deres linux webhoteller...
Avatar billede spontek Nybegynder
13. februar 2004 - 02:41 #7
Både Cliche og Web10 har lukket for muligheden for flere domæner på samme webhotel.

Med D-hosting er det muligt med ét ekstra domæne til hotellet så der nås op på to domæner.

Hos Wannafind.dk og Surftown.dk kan der købes ekstre domæner til samme webhotel.
Avatar billede spontek Nybegynder
13. februar 2004 - 02:43 #8
Nå ja, http://web0kr.dk tilbyder det forresten også
Avatar billede medions Nybegynder
13. februar 2004 - 08:33 #9
Hej Martin.

Du kan have lige så mange domæner som du har lyst til hos DanSite til at pege på dit websted.

//>Rune
Avatar billede pehory Nybegynder
13. februar 2004 - 11:58 #10
Man kan også have lige så mange domæner som man har lyst til på www.surftown.dk
Har selv 8.
Hvis du blot skal have 2 domæner kan du vælge deres mellem løsning og hvis du skal have flere må du tage deres store løsning. Hvis du når over 5 domæner skal du dog betale 25 kr. i oprettelse og 24 kr./år (+moms) pr. domæne.
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. februar 2004 - 15:07 #11
hos cubehosting.dk kan du have lige så mange du ønsker, du tilføjer extra domains i bestillingen
Avatar billede martinhrj Nybegynder
13. februar 2004 - 15:20 #12
OK! Jeg kan høre, at der er nogle der har misforstået mig :(

Jeg vil ikke have flere domæner til at pege på det samme hotel. Jeg vil have et "kontrolpanel" hvorfra jeg kan administrere 2 webhoteller. Dvs. evt. tilføje subdomæner, ændre adgangskoder (ftp/sql) og så videre. Jeg vil IKKE have det samme liggende på de to webhoteller/domæner, og det skal ikke bare være to subdomæner, af det samme domæne. Det eneste der skal være fælles for de to domæner/webhoteller, skal være mit kundenummer/kundelogin hos hotel-udbyderen.

Håber det blev lidt mere klart...

Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt endnu... så skal jeg nok vende tilbage til det ;)
Avatar billede spontek Nybegynder
13. februar 2004 - 15:21 #13
Det har de hos http://D-hosting.dk
Avatar billede pehory Nybegynder
13. februar 2004 - 19:11 #14
Sådan er det også hos www.surftown.dk
Der har du et kontrolpanel hvor du kan oprette databaser og ftp'er til de forskellige domæner.
Ellers kan du finde en reseller her: http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=72
Avatar billede martinhrj Nybegynder
14. februar 2004 - 01:39 #15
OK! Jeg lukker spørgsmålet. Jeg tror jeg vælger d-hosting.dk. Hvis spontek har ret, har de jo det jeg søger efter...

Desuden har jeg allerede et webhotel hos cubehosting.dk, og jeg er ganske tilfreds med deres oppetid (og deres servere står jo hos d-hosting.dk).

Tak for forslagene alle sammen, Spontek får point, da han foreslog vinderen ;)
Avatar billede mitc Nybegynder
23. februar 2004 - 22:21 #16
http://hosting.mitc.dk har det hele.
Og vi tilbyder meget billige reseller løsninger.
Vi benytter HSphere kontrol panel der er et top professionelt system hvor du kan administrere flere domæner under samme konto