Avatar billede kalbrech Nybegynder
12. februar 2004 - 18:05 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Internet - GPRS på bærbar pc via Siemens ME45

Jeg sidder og roder med en bærbar PC som jeg har tilsluttet min mobiltelefon, Siemens ME45. Efter anvisninger på TDC`s hjemmeside har jeg oprettet en forbindelse til internettet. Følgende sker når jeg forsøger at koble op:
Åbner port...
Ringer til *99***1#
Kontrollerer brugernavn og adgangskode...
Registrerer din computer på netværket...
Fejl 734:PPP-netværkskontrolprotokollen blev afbrudt
Under "Flere oplysninger" foreslås det at markere "Tillad ikke-sikret adgangskode" og fjerne afkrydsningsfeltet "Aktiver LCP-udvidelse".
Efter at have "panglet" med en del forskellige kombinationer af ovenstående er jeg kørt fast, nogen der har et bud?
Avatar billede kalbrech Nybegynder
13. februar 2004 - 19:05 #1
Geninstalerede GPRS-"programmet" / modemmet der var med mobiltelefonen, og nu virker det! Under egenskaber for den nye forbindelse har jeg forgæves ledt efter forskellen på den forbindelse jeg selv oprettede, og den programmet oprettede?!! Næste problem bliver så at BETALE for den tid jeg er på - ifølge TDC koster det 60 kr./MB.
"DET ER GODT NOK UHYGGELIGT!" TELMORE tager "kun" 10 kr./MB.
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:05 #2
Tager dem selv...
Avatar billede kalbrech Nybegynder
06. juni 2004 - 09:08 #3
Hvordan accepterer jeg, det virker da ikke alt for overbevisende.