Avatar billede johnbp Nybegynder
12. februar 2004 - 16:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Skrift typer

hej jeg har lejet lidt med det forskellige instilinger og skrift typer, men nu er der gået Comic Sans MS i hele systemet, hvordan kommer jeg tilbage til standart
Avatar billede resten Nybegynder
12. februar 2004 - 17:33 #1
Er det alle steder den bruger denne skrift ?
Avatar billede johnbp Nybegynder
12. februar 2004 - 17:37 #2
ja mere eller mindre i adresse linjen i explorer og på nogle websider ikonerne i standart værktøjs linjen er også blevet mindre?
Avatar billede resten Nybegynder
12. februar 2004 - 17:43 #3
Iconerne kan du vælge om de skal være store eller små ved at højreklikke og ælge tilpas.

Og teksten kan du ændre ved at klikke på funktioner-internetindstillinger og skrifttyper og så indstil den til at køre med Times New Roman.
Avatar billede cp1 Nybegynder
12. februar 2004 - 18:04 #4
måske en ide´ at prøve at skifte tema til foreks windows Classic og så tilbage igen...
Avatar billede johnbp Nybegynder
12. februar 2004 - 18:23 #5
resten > den med ikonerne virker fint, men det gjorde ingen forskel at ændre på skrift typerne
cp1 smid et svar så deler i point

tak for hjælpen
Avatar billede cp1 Nybegynder
12. februar 2004 - 18:27 #6
;)