Avatar billede sulisa Nybegynder
12. februar 2004 - 15:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Når man bruger Switchboard - hvordan gemmer man programmet helt ?

Hvordan fjerner man programmet når man laver 'skjul' af programmet? Min program bliver kun minimeret når switchboard startup... Hjælp.. Mange point at indhente..
Avatar billede hubs Nybegynder
12. februar 2004 - 15:27 #1
har du været inde i startup??
Avatar billede proaccess Nybegynder
12. februar 2004 - 15:27 #2
?? Kan du ikke gå i Funktioner -> Start og fjerne markeringen i "Vis databasevindue"
Avatar billede hekla Nybegynder
12. februar 2004 - 16:38 #3
Undskyld, men hvad er "switchboard", og hvad er "Programmet"?
Avatar billede hekla Nybegynder
12. februar 2004 - 17:00 #4
Peters Software har et eksempel på hvordan man skjuler Access Vinduet, hvis det er det, du mener?
http://www.peterssoftware.com/winmanip.htm
Avatar billede hekla Nybegynder
12. februar 2004 - 17:00 #5
.
Avatar billede sulisa Nybegynder
12. februar 2004 - 17:57 #6
Det er sådan som den starter op. Min program starter op og jeg har sat switchboard til at minimere alt således det kun er menuen tilbage. Men jeg kan ikke lukke access vinduet helt. Den bliver kun minimeres. Men du har sat et henvisning som lukker access vinduet helt. Den vil jeg undersøge hvordan Peter har båret sig af.. Du du fortjener disse 200 point.. Tak for hjælpen..

Sulisa
13. februar 2004 - 12:09 #7
Kig på Proaccess' svar! Der har du løsningen: Gå i menuen Funktioner->Start
Her er et afkrydsningsfelt, som hedder "Vis databasevindue".
Avatar billede sulisa Nybegynder
13. februar 2004 - 16:15 #8
Jeg har fundet ud af det.. Og det er ved hændelsesprocedure jeg fandt svaret :

On Error GoTo Form_Open_Err

    ' Minimize the database window.
    DoCmd.SelectObject acForm, "Switchboard", True
    DoCmd.RunCommand acCmdWindowHide

    ' Move to the switchboard page that is marked as the default.
    Me.Filter = "[ItemNumber] = 0 AND [Argument] = 'Default' "
    Me.FilterOn = True

Form_Open_Exit:
    Exit Sub
Avatar billede proaccess Nybegynder
16. februar 2004 - 16:08 #9
>thomasjepsen: Det trøster mig da i det mindste at der er andre end mig, som syntes at det er den rigtige løsning...  ;0( snøft!
16. februar 2004 - 16:14 #10
tja, proaccess, men hvorfor hoppe over hvor gærdet er lavest, når man nu KAN tage en omvej på et par hundrede km ;)
Avatar billede proaccess Nybegynder
16. februar 2004 - 16:16 #11
Eller: Hvorfor gå over åen efter vand, når Middelhavet ikke ligger så langt sydpå!