Avatar billede rc Nybegynder
12. februar 2004 - 09:23 Der er 9 kommentarer

XP installation - uden cd!

Hej, jeg har ikke cd-rom i min bærbare. Jeg troede dog egentlig man kunne kopiere xp cd'en over på harddisken (via usb box), og så lade den boote installationen op - og så herefter installere. Det kan ikke lade sig gøre. Har også prøvet at ligge en gammel Win ME disk over på drevet (ved fat32 filsystem).

Hvad kan jeg gøre for at få xp installeret? Som sagt er min mulighed at ligge filer over på harddisken, og så sætte den i den bærbare (harddisken er delt op som 2 diske).

Den bærbare er en Sony Vaio
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
12. februar 2004 - 09:30 #1
du kan godt installere fra Harddisk. du skal bar installere ved at gå ind i mappen i386 og start winnt.exe
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. februar 2004 - 09:35 #2
er det ikke winnt32.exe...??
Avatar billede bens Nybegynder
12. februar 2004 - 09:48 #3
LUK DINE ANDRE SPØRGSMÅL!!!!
Avatar billede serverservice Praktikant
12. februar 2004 - 11:25 #4
det er nemmest at starte den fra setup.exe fra windows. sæt hak i optins. vælg partition under install...
Avatar billede hcma Novice
12. februar 2004 - 12:14 #5
rc >>  som allerede skrevet:  LUK DINE ANDRE SPØRGSMÅL.
Du har mange som stadig er åbne, selv om de burde kunne lukkes/accepteres.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. februar 2004 - 10:41 #6
:O)
Avatar billede bens Nybegynder
25. februar 2004 - 10:54 #7
der sker jo ikke noget herinde SÅ LUK DOG SPØRGSMÅLET ELLER KOM MED FEEDBACK!!!!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. februar 2004 - 21:49 #8
men det er winnt32..O)
Avatar billede serverservice Praktikant
25. februar 2004 - 22:21 #9
Det er rigtigt nok som bartfreak skriver, at det er muligt at starte installationen fra windows med winnt32.exe, i dosmode er det winnt.exe