Avatar billede fcbent Nybegynder
11. februar 2004 - 21:55 Der er 21 kommentarer

hijackthis log hey dettte må godt gå stærkt min pc er strange

hey dettte må godt gå stærkt min pc er strange??

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 21:54:06, on 13-03-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\NISUM.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Norton Personal Firewall\ccPxySvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\wjview.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\WinAce\WinAce.exe
C:\Documents and Settings\Ejer.BOGE\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://tdconline.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af TDC Internet
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: (no name) - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - (no file)
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SiSUSBRG] C:\WINDOWS\SiSUSBrg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~2.DLL,NewDotNetStartup
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EbatesMoeMoneyMaker] wjview /cp:p "C:\Programmer\EbatesMoeMoneyMaker\System\Code" Main lp: "C:\Programmer\EbatesMoeMoneyMaker"
O4 - HKLM\..\Run: [NAV CfgWiz] C:\PROGRA~1\NORTON~2\Cfgwiz.exe /R
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~2\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [eZmmod] C:\PROGRA~1\ezula\mmod.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [X-Cleaner Freeware] "C:\PROGRA~1\X-CLEA~1\XCleaner_free.exe" -turbo -autostart -NOREBOOT
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {0E5F0222-96B9-11D3-8997-00104BD12D94} (PCPitstop Utility) - http://www.pcpitstop.com/pcpitstop/PCPitStop.CAB
O16 - DPF: {166B1BCA-3F9C-11CF-8075-444553540000} (Shockwave ActiveX Control) - https://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/director/sw.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {EFB22865-F3BC-4309-ADFA-C8E078A7F762} (SysWebTelecomInt Class) - http://www.sponsoradulto.com/en/SysWebTelecom.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{42463B4D-FC49-4890-B583-528DC4067805}: NameServer = 193.162.153.164 194.239.134.83
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. februar 2004 - 21:59 #1
flot overskrift
Avatar billede devradio Nybegynder
11. februar 2004 - 22:02 #2
Ja pæn sammensætning af bogstaver, hvad skal vi bruge det til?
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. februar 2004 - 22:05 #3
devradio >> lool
Avatar billede arlet Juniormester
11. februar 2004 - 22:05 #4
Du skal hente Lspfix http://www.cexx.org/LSPFix.exe og trykke gem og lægge den på dit skrivebord. Du har noget snavs der når vi fjerner det måske ødelægger din netforbindelse. Hvis du mister internetforbindelsen når du fixer de ting jeg kommer med skal du kører det lspfix, starte det, klik til fuld skærm, markere I know what I am doing og klikke på finish, genstart og lav en ny logfil, som du smider herind.

Når det fix ligger på dit skrivebord skal du gå i kontrolpanel og tilføj/fjern og slet new.net og/eller new.dot. derefter genstart og ny log
Avatar billede devradio Nybegynder
11. februar 2004 - 22:06 #5
Ok det var det han ville have svar på. Der kan man bare se ;)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
11. februar 2004 - 22:09 #6
Jeg er sikker på, at en sådan befaling vil få dig øverst på listen hos de flinke folk, der bruger deres fritid til at hjælpe os andre .. og de gør det oven i købet ganske gratis (gratis betyder som regel at man bare skal være taknemmelig for at andre mennesker vil gøre en en tjeneste ;o) )
Avatar billede fcbent Nybegynder
11. februar 2004 - 22:15 #7
det er jeg også men hva........thanks enyway
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. februar 2004 - 22:17 #8
birgittejensen >> manden har ikke været her så langt tid http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fcbent

man vi må håbe at han lære det én dag
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. februar 2004 - 22:19 #9
fcbent >> lad nu arlet (ah det jo let) hjælpe dig så skal vi andre (jeg) nok tistille
Avatar billede arlet Juniormester
12. februar 2004 - 08:52 #10
fcbent -> Kommer der en ny log efter du har gjort hvad jeg har skrevet i min vejledning. For der er stadig et par rester, der skal væk med hijackthis bagefter
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
12. februar 2004 - 11:57 #11
burgerking >> næææ .. men det er vel ikke en undskyldning ;o)
Og hvad i alverden går karma ud på? lol Det har jeg aldrig lagt mærke til før i brugerprofilerne.
Avatar billede Slawomir Seniormester
12. februar 2004 - 12:40 #12
birgittejensen >> det er også noget nyt der er kommet sidste gang siden bliv opdateret. personligt synes jeg ikke særlig godt om det, dog kan jeg godt se fordelen med det.
for at gøre det kort så gør det ud på at bedømme hver enkelte bruger (I må sige til hvis jeg tager fejl :-) ) og selvfølgeligt er der en fordel med det, men der er også en bagside af medaljen :-)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
12. februar 2004 - 16:14 #13
Spørgsmålet er jo, hvem der skal bedømme, hvor mange venner de har, og hvor meget de kommer rundt omkring på hele siden, for at se hvad der foregår :o)
Avatar billede Slawomir Seniormester
12. februar 2004 - 18:34 #14
det som jeg tror, det er at jo mere karma man har jo større chance er der at ens spm bliver besvaret
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
13. februar 2004 - 00:32 #15
Ja det er jo ikke helt fair .. for igen kommer det tilbage til hvad jeg sagde oven for .. Hvis du ikke kender de rigtige mennesker, får du måske ikke den fortjente "karma" og kommer bagerst i køen, hvis du har spørgsmål ..
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 02:12 #16
jeg siger heller ikke at det du siger det er forkert, man ja der er nogen fordele og der er nogen ulemper, man sådan er der ved så mange ting *S*

jeg har ikke været her på siden i så langt tid, så jeg har ikke oplevet så meget, man har læst mig til en del her på siden og indert inde kan jeg godt forstå at folk er blivet træt af at blive r-vrent og vælgte dem fra der ikke har så meget karma eller slet ikke noget, det går selvfølgeligt også ud over andre, men sådan er det nu bare, det er der ikke nogen der kan gøre noget ved *S*

god nar
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 02:13 #17
retter lige God Nat
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
13. februar 2004 - 11:22 #18
Har du så ganske ret i .. der er da ikke noget mere irriterende end folk, der bare smutter, når de har fået det svar de skulle bruge. Så kan andre sidde her og bruge tid på research og på at hjælpe, og nogle har ikke engang mannerer nok til at sige tak. Kan man få minus i karma? *gg*
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 11:40 #19
om man kan få minus i karma? lool
det ved jeg virkeligt ikke, man skal jeg prøve med din brugernavn? *S*
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
13. februar 2004 - 11:42 #20
*GG*
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. februar 2004 - 11:49 #21
nej ok spøg til siden, check din karma, håber at det kan hjælpe lidt.