Avatar billede cm-spiller Nybegynder
11. februar 2004 - 19:19 Der er 3 kommentarer

Egen FTP-server

Jeg har hørt, at man kunne oprette sin egen FTP-server, så det ville være lettere at overføre filer til og fra hinanden. Jeg vil høre, hvordan man laver sådan en. Der skal ikke være en der er hosted af f.eks. frac.dk eller 1go.dk.
Avatar billede d-u-k Praktikant
11. februar 2004 - 19:23 #1
først skal du have en ftp program f.eks bulletproof 2.15 som du instalere på din pc. der følder en let vejledning med til programmet, men du skal have din port 21 open i din router........
Avatar billede cm-spiller Nybegynder
11. februar 2004 - 19:26 #2
Okay. Men hvis nu jeg så vil uploade eller downloade noget fra en anden maskine, skal den så også have programmet installeret?
Avatar billede cm-spiller Nybegynder
11. februar 2004 - 20:16 #3
Okay - har fundet ud af det. Jeg vil ikke bruge det program du anbefaler, da det kun er en trial. Men jeg har fundet et andet, som virker efter hensigten. Desuden har jeg oprettet et nick på dyndns.dk, så det er lettere at huske.