Avatar billede razor61 Nybegynder
11. februar 2004 - 17:54 Der er 6 kommentarer

bunkort vil ikke start når mit netkort er i den

hejza igen jeg ha fåde en ny computer. med når jeg ha sag et netkort i den vil det ikke start. det står bage med sort skam og du kan hørt det køre..............    jeg er prøv ved fler netkort vor den gørd det
der er et (MX3ZA) Apoen

Hilsen Christian
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 18:02 #1
Hvad er det for et bundkort i den PC? Måske er det netkort "on board" som volder problemer, eller måske kan det hjælpe at sætte netkort i et andet PCI slots?
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 18:16 #2
OK har lige set på mobo, jeg så ikke det stod MX3za, jeg troede det var nyere, fordi du skrev ny computer:)
Men starter den OK op uden netkort? Så prøv i hvert fald med et andet PCI (det nederste hvide slots)
Avatar billede razor61 Nybegynder
11. februar 2004 - 21:40 #3
jeg har prøv det alle sammen med det gøre det samme igen
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 21:48 #4
1) Starter den PC korrekt op uden netkort
2) Hvilket OS = (Operativ System) bruger du
Avatar billede razor61 Nybegynder
12. februar 2004 - 10:58 #5
jeg bruge win 2000
Avatar billede zhark Nybegynder
12. februar 2004 - 13:14 #6
Mails på esperten virker ikke korrekt, så det er sværet at følge en tråd, men når du kan være på her må det altså være en anden PC du snakker om.

Du skriver ikke om den ELLERS starter korrekt op? Hvis den gør det må du inde i ehedshåndtering se efter evt. konflikter... røde kryds OG ?tegn osv.
Hvis du har lydkort i så prøv at fjerne det, for der må altså være en konflikt.