Avatar billede benzon Praktikant
11. februar 2004 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Router og Switche hvad skal man vælge?

Jeg har pt en Linksys BFSR11 som er den værste gang **** jeg nogen sinde har haft, ikke nok med den ikke kan tåle lidt belastning så går den ned og skal restartes, men den får også nettet til at lagge en gang i mellem, hvis jeg køre uden om router lagger jeg aldrig i eks cs men det gør jeg med den Router hehe, Der ud over en switch skal bruge en med over 10 porte, og til en rimelig pris, men skal slf. være stabil and so on hvad kan anbefales ?
Avatar billede janl2000 Nybegynder
11. februar 2004 - 17:32 #1
I dag hvor priserne er så lave vil jeg råde dig til at vælge en router, da prisforskellen ligger på ca. 100 kr. Ved køb af en router med firewall koster ca. 400 kr. og så er du også godt beskyttet når du færdes rundt på internettet.
Avatar billede janl2000 Nybegynder
11. februar 2004 - 17:33 #2
bare glem mit svar
Avatar billede svaneweb Nybegynder
11. februar 2004 - 17:36 #3
Jeg kører med Zywall 10, som router/firewall, og derfra har jeg en 8 ports hub (noname) til at fordele mine maskiner som står rundt omkring i vores hus.
Jeg har en adsl forbindelse med fast ip-adresse.
Avatar billede benzon Praktikant
11. februar 2004 - 23:05 #4
tror jeg har fundet en Switch der heder Trendnet S24 24 Ports