Avatar billede robocyber Nybegynder
11. februar 2004 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udgive points

Hvordan giver jeg point til folk som svare på mine spørgsmål?
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 14:33 #1
Avatar billede ird Praktikant
11. februar 2004 - 14:33 #2
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

spørgsmål om eksperten er gratis. Smid et svar selv og acceptere det
Avatar billede zhark Nybegynder
11. februar 2004 - 15:00 #3
Mener der er komme det nye, at "man" aktivt skal taste på svares nick, inden en accept virker, sikkert lavet for at nye brugere ikke bare automatisk accepterer et svar, men altså skal (hightlighte) det nick der står.
Er der flere vælges "avanceret" og points fordelse 10, 30, 0..osv. til de afsatte points er fordelt :)
Avatar billede robocyber Nybegynder
11. februar 2004 - 20:38 #4
Jeg har fået nogle svar på nogle spørgsmål som jeg ikke har haft mulighed for at give points til. Hvordan kan det være?
Avatar billede ird Praktikant
13. februar 2004 - 10:35 #5
læs mine links!

Du skal bede de folk du mener har hjulpet dig smide et svar!
Men gør som alle andre nye..læs regler og den faq jeg smed
Avatar billede robocyber Nybegynder
27. februar 2004 - 13:19 #6
Har fundet ud af det