Avatar billede robocyber Nybegynder
11. februar 2004 - 08:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd og manglende billede + en eller anden fejl.

Hej.
Mit problem er at når jeg afspiller nogle film med efternavnet avi. Jeg har været inde på www.divx.com og hentede den nyeste version af divx.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede robopolle Nybegynder
11. februar 2004 - 08:24 #1
Prøv at gå ind på www.divx.com igen og gå så ind under support, der kan du finde forskellige ting du kan hente som hjælper dig med de problemer. Kig dog igen efter hvad det er for en fejl det er computeren siger du har. Jeg går ud fra at filen til dette problem også er derinde.
Avatar billede hubs Nybegynder
11. februar 2004 - 10:31 #2
Prøv at hente den her player, den løste alle mine film-problemer :c)
http://www.videolan.org/vlc/

Mht. din manglende lyd så kunne jeg forestille mig at du mangler et AC3-lydcodec

Ta evt. et kig på denne her hjemmeside hvis det stadigvæk volder dig problemer, den er helt i top.

http://impulze.ygmardalen.dk/
Avatar billede nva Praktikant
11. februar 2004 - 13:07 #3
Brug Gspot21 til at fortælle dig hvilken codec du skal installere for at se filmen.

http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe
Avatar billede hubs Nybegynder
12. februar 2004 - 10:31 #4
Har du stadigvæk problemer???
Avatar billede robocyber Nybegynder
13. februar 2004 - 08:10 #5
Ja, jeg har stadigvæk problemer. Jeg kunne ikke køre ordentlig med den der player, men jeg kan godt se film nu. Problemet er bare nu at de er på hovedet.
Nogen der ved hvad man skal gøre?
Avatar billede robopolle Nybegynder
13. februar 2004 - 08:24 #6
Gå ind i support på divx´s hjemmeside igen og søg på upside-down. Så burde du få et reslutat hvor du så bliver bedt om at gå ind i command og skrive en eller anden komando. Jeg kan ikke lige huske hvad det er der skal stå men det burde hjælpe.
Avatar billede robocyber Nybegynder
13. februar 2004 - 08:42 #7
Den komando inde fra divx´s hjemmeside hjalp mig meget. Danke