Avatar billede viuf Juniormester
11. februar 2004 - 07:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Billeder i outlook 2003

Bruger outlook 2003. En ven har sendt en mail til mig med billeder og animationer. Men den viser billederne som filer øverst på mailen som vedhæftede filer og teksten i tekstvinduet. Øverst står der: Meddelse (almindelig tekst) , jeg kan ikke lave det om til html-visning. Andre der har fået mailen kan se det hele. Hvad kan jeg gøre så jeg også kan se den rigtige mail????
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
11. februar 2004 - 08:25 #1
har du prøve at ændre det i postformat til HTMl
under funktion-instillinger- postformat og vælge html
Avatar billede viuf Juniormester
11. februar 2004 - 12:32 #2
virker ikke
Avatar billede kgross Nybegynder
13. februar 2004 - 10:55 #3
Prøv at se under instillinger sikkerhed skift indstillinger for automatisk hentning