Avatar billede platapus Nybegynder
10. februar 2004 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Leadtek som producent!

Jeg står og skal købe et nyt graffikkort, hvordan er Leadtek som producent af GeForce kort?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
10. februar 2004 - 22:48 #1
Jeg har haft et par stykker og har ikke noget dårligt at sige. De holder i hvertfald bedre end Palit.
Avatar billede raizat Nybegynder
11. februar 2004 - 00:16 #2
Leadtek har da været kendt for at lave gode gfxkort men det kommer jo an på hvad du er til. Jeg er Asus mand jo mere Asus jo bedre men det er jo bare fordi at jeg ved at det virker og det virker godt meget godt!
Avatar billede platapus Nybegynder
24. marts 2004 - 15:12 #3
de er også udemærket har jeg nu fundet ud af