Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 20:21 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

søger fed skærm!!

Hejsa..

Jeg leder efter en skærm med et rigtig fedt design, men jeg kan ikke rigtig finde nogle.... så det vil være en stor hjælp hvis du/I kunne give mig nogle links til nogle fede skærme.... et råd ville også være helt fint.. skærmen skal være så enkel som mulig! der skal være så lidt knapper som muligt på fronten og så skal rammen helst være sort...

på forhånd tak..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2004 - 20:26 #1
Avatar billede c-holst Novice
10. februar 2004 - 20:29 #2
hvilket prisleje, størrelse, fladskærm eller almindelig

har fx en medion 18 tommer ude på jobbet. ingen knapper på fronten(sidder diskret på siden. men er så i sølvlook. Den er fed
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 20:37 #3
Jeg har den perfekte..

www.mag.dk

Der har du en Xerox i gals og alluminiumsdesign..
Det er "B&O Design" (det er det ikke, men ligner meget godt)  :-)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40769
Avatar billede beorndesign Nybegynder
10. februar 2004 - 20:42 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2004 - 21:05 #5
hehe 3 svar på samme skærm ;)
Avatar billede adarp Nybegynder
10. februar 2004 - 21:26 #6
okay... jeg tjekker lige siderne ud... tak for hjælpen... men I må meget gerne tilføje nogle flere links eller komme med nogle råd... det vil være helt perfekt... og til "c-holst": den skal ikke koste mere end 10000 og det skal være en fladskærm... det glemte jeg lige at skrive til at starte med!!
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 21:59 #7
john_stigers:

"Ind i mellem har jeg mistænkt freekyzone for at have et filter for øjnene der automatisk filtrerer alt væk hvis der står regler som overskrift... john_stigers"

Forklaring tak?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 22:00 #8
Hvad er det lige karma bruges til? Hvad du tror og mener?

Nej det er det ikke. Det er gewnerel opførsel og oprtæden. Ikke hvad du tror om en...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 22:00 #9
Tak for din dårlige karma...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 22:01 #10
Nu er jeg nød til at give dig en yderst dårlig karma for at ikke bruge det ordentligt... Men jeg afventer lige et svar.
Avatar billede cdc Novice
10. februar 2004 - 22:02 #11
Lg og samsung har nogle meget enkle og fede skærme, har selv en samsung 19" og koster rundt regnet 5-6000
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 22:02 #12
adarp -> Jeg har selv denne Xerox skærm. Den er mega cool. Det kan ikke beskrives hvor cool den er.

Totalt lækkert billede... kudyl sej.. :-)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
10. februar 2004 - 22:04 #13
Som /cdc skriver, vil jeg også lige benytte mig af at tillægge Samsung ros.
Deres skærme har tit vundet mange test, og jeg har altid anbefaltet Samaungskærme, og har altid selv købt samsung før denne Xerox.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2004 - 20:17 #14
freekyzone> om du lader min stå eller fjerner den er op til dig - faktum er at det ikke var dig der skulle have haft den dårlige karma.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
12. februar 2004 - 10:18 #15
Tak for det.... Så må jeg lige ændre din :-)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
12. februar 2004 - 10:22 #16
hmm... hvem er så det der har vuderet mig d. 11/2....
Avatar billede lede Nybegynder
22. februar 2004 - 17:23 #17
De fedeste skærme er klart de to nye fra Samsung 172X og 173P, wow wow wow, skal ses.
173P kommer i en 19" udgave; 193P om et par uger, savler allerede.....