Avatar billede durd Nybegynder
10. februar 2004 - 18:03 Der er 2 løsninger

Program til at styre antal kb/s pr computer.

Findes der et program som man kan bruge til at styre hvor mange kb/s man må downloade med pr. computer på et netværk når man er på nettet?
Avatar billede sn2002 Nybegynder
10. februar 2004 - 18:05 #1
der findes et der hedder Nimbus fra Shunra - her skal man dog indstille tilladt båndbredde på hver enkelt computer!
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
11. februar 2004 - 13:24 #2
Netlimiter er udemærket. men ikke helt gratis. du kan downloade det hvis du søger.