Avatar billede lundquist Nybegynder
10. februar 2004 - 17:12 Der er 5 kommentarer

Hvordan får man automatiske links frem af anden HP?

Hey

Jeg har set på nogle HP'er at der er en kasse hvor der kommer nyheder fra en bestemt side, nyhederne er lavet sådan at man ser overskriften på nyheden, klikker man så på den kommer man frem til selve nyheden på den oprindelige side...hvordan laver man sådan at der kommer en kasse med nyheder fra side?

MVH

Tobias
Avatar billede cdc Novice
10. februar 2004 - 17:14 #1
politiken har sådan en
Avatar billede cdc Novice
10. februar 2004 - 17:17 #2
Avatar billede lundquist Nybegynder
10. februar 2004 - 17:23 #3
Hmm...ja...men tænkte jeg vil gøre det med den her side www.aalborg-bk.dk...ved ikke om det er muligt at kunne gøre det med den side...
Avatar billede lundquist Nybegynder
10. februar 2004 - 17:23 #4
Avatar billede lundquist Nybegynder
12. februar 2004 - 16:27 #5
Hmm...tager det lige op igen....mit sprg. er hvordan får man de nyheder som f.eks. er på www.aalborg-bk.dk frem på ens hjemmeside, meningen er at der skal stå nyheden, og når man så trykker på den skal man komme hen til nyheden som står på www.aalborg-bk.dk , nogle der kan hjælpe mig?