Avatar billede petras Nybegynder
10. februar 2004 - 16:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Topbanne til holmegaardskolen.dk

Vi skal omstrukturere vores hjemmeside og vil i den anledning gerne have en ny topbanner. Ingen af vi lærere er særligt grafisk anlagt og håber der er een der har lyst til at hjælpe.

Har selv leget lidt med diverse løsninger og tror banneret skal være 760 pixels bred og ca. 100 pixels højt.

se evt. her for et af mine egne forslag www.saiber.dk/asd5.jpg

Farverne må meget gerne være lette lyse farver og tekst ligeså.

På forhånd tak.
Avatar billede minus Nybegynder
10. februar 2004 - 17:59 #1
har du nogle specialle ønsker af farver, små logoer eller andre der skal være på? :)
Avatar billede petras Nybegynder
11. februar 2004 - 18:05 #2
Vil gerne hvis det bliver i lyse farver, gerne grønne eller blå. Evt. med lidt skolegrafik tonet i baggrunden. Men ellers ikke de store krav.

Aner forresten ikke hvorfor jeg ikke får en mail når du svarer på mine indlæg.... :-(
Avatar billede minus Nybegynder
12. februar 2004 - 23:24 #3
jeg gav ikke mail, pga jeg uploader filer op til på min hjemmeside:)
men her er et forslag:

http://frip.dk/bbunny/hgs/
Avatar billede petras Nybegynder
13. februar 2004 - 16:37 #4
Ikke helt det jeg leder efter. For "grov" i grafikken. Aner ikke hvordan jeg skal forklare hvad jeg ikke synes om, men....
Avatar billede minus Nybegynder
13. februar 2004 - 22:19 #5
kan du beksrive, hvad du søger, så jeg ved mere hvad jeg skal gå efter? :)
Avatar billede petras Nybegynder
13. februar 2004 - 23:00 #6
Et let udseende,  - synes det er svært at beskrive. Kender du det at ting er svære at forklare, men man ved hvis det er forkert ?
Kig evt. her - www.saiber.dk/holmegaard/menu.php - måske giver det dig en ide´.
Undskylder selvfølgelig hvis jeg ikke forklarer mig særligt godt.
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. marts 2004 - 09:32 #7
Leder du stadig?

Jeg kan se at indlægget er næsten en måned gammelt, så jeg tænkte bare...

-Mads Hammer
Avatar billede petras Nybegynder
10. marts 2004 - 11:24 #8
Leder stadig - se her www.saiber.dk/holmegaard/menu.php - tror at bredden bliver et sted omkring 750 pixels.
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. marts 2004 - 14:47 #9
Jeg kigger på det imorgen. :)
Avatar billede petras Nybegynder
24. august 2004 - 22:17 #10
lukker hermed